W Dniu Matki nie liczę kalorii

 

Dzień Matki

Dzień Matki jest to dla mnie taki dzień podczas którego nie liczę kalorii. Moje dzieci robią mi zawsze słodką niespodziankę z piekarnika (pyszny tort lub ciasto) i zajadamy się wszyscy🙂 Jest to dla mnie wyjątkowy, pachnący kolorowymi kwiatami i domowym ciastem dzień. Serce dzieci włożone w te domowe wypieki napełnia mnie taką radością, że przestaje zwracać uwagę, czy zjadam 400 czy 800 kcal. Tak, ja jako mama także kocham zajadać się od czasu do czasu pysznościami, do tego Dzień Matki jest to dla mnie cudowny dzień spędzony z moimi pociechami.

Dzień Mamy już za parę dni, jeżeli myślisz o przygotowaniu prezentu, to wiedz, że te wykonane osobiście, cieszą najbardziej. Wykonane własnoręcznie będą czymś wyjątkowym i przede wszystkim zrobione samodzielnie z sercem. Nawet, jeśli nie jesteś doskonałym cukiernikiem, spróbuj coś upiec. Jest wiele przepisów na naprawdę proste ciasta.

Moje ulubione ciasta:

  • Sernik czekoladowy w kształcie serca
  • Jagodowe muffiny z kruszonką
  • Tarta z białą czekoladą i borówkami
  • Sernik z wiśniami na zimno
  • Śmietankowy czereśniowiec
  • Placek czekoladowy z gruszką
  • Arbuzowy przysmak
  • Bananowiec na zimno
  • Ciasto śmietankowo-jabłkowe
  • Fale Dunaju

Z okazji Dnia Matki życzę wszystkim Mamom tego co najlepsze – szczęścia na codzień, radości i dumy z dzieci!